-
מי מחובר 9 כל האנשים כולל: 3 משתמשים , 0 אנונימיים , 6 אורחים (צפיה ברשימה המלאה)
-
סטטיסטיקות הפורום
782
סך הכל אשכולות5.7k
סך הכל הודעות -
סטטיסטיקות משתמשים
-
נושאים חדשים
-
פעילות אחרונה
-
1
הצעת ייעול - "pity"
נתת פה די הרבה נימוקים ושיכנועים ודי שכנעת אותי וההצעה גם נראית טוב אבל הבעיה היחידה בהצעה הזאת היא דבר אחד פשוט שנגיד ומשתמש כלשהו עשה 3000 קרבות וקיבל ב3000 קרבות האלו הרבה טבעות ותיבות פלטינום וזאת הייתה לו חרישה מאוד רווחית ואז הוא עושה עוד 1500 קרבות ולא קיבל כלום אז זה הגיוני שהוא לא קיבל כלום כי ב3000 קרבות הקודמים הוא קיבל המון ואז ברגע שהמערכת נותנת לו חפץ רנדומלי נדיר על זה שהוא לא קיבל ב1500 האלו כלום הוא מרוויח משהו שהוא לא היה אמור כי הוא הרוויח כבר מספיק אז תחשוב על זה,ותן לי רעיון שיכפר על החיסרון הזה -
1
הצעת ייעול - "pity"
שם במשחק: Nino קישור לפרופיל: https://www.pokeisrael.net/?page=profile&player=Nino פרטי ההצעה : הוספת פונקציית "רחמים" בקרבות - כל מספר קרבות קבוע לדוגמה: 1500 ובמידה ולא מצאת חפץ נדיר - תקבל חפץ רנדומאלי נדיר (מפתח זהב/תיבת זהב/תיבת פלטינום/טבעות וכדומה). במידה ומצאת חפץ בתוך מדד הקרבות המדד יתאפס. כמובן שניתן לקחת את רעיון ההצעה ולעשות משהו דומה 🙂. כיצד ההצעה תשפר את המשחק? אז ככה, ראשית כל צריך לחשוב איזה אינטרס מקדמים בהצעות - האם ייעול משמע להקל ולתגמל שחקן? האם ייעול הוא רווחיות המשחק? האם ייעול הוא מתן קושי נוסף למשחק? או שאין בכלל דרך לייעל...? בתור שחקן בליגה אני הייתי שמח אם יוסיפו פיצ'רים שיעזרו לי במידה מסויימת להתקדם בליגה אך עם זאת לא הייתי רוצה שהכל יהיה קל מפני שאז ירד הערך לדברים. עם זאת, כאשר ישנה הצעת ייעול וטוענים כי היא מקלה על חווית השחקן אז לדעתי צריך לקחת בחשבון מה יש לנו כיום במשחק - "בית הרבייה" - מקום שעבור סכום מסויים יכול לתת לך סיכויים להשיג כל פוקימון במשחק. האם הצעת ייעול כזו הייתה עוברת? הרי זה מוריד דראסטית את נדירות הפוקימונים... כך עם עוד המון פונקציות שקיימות במשחק כמו הזהבת פוקימון (מוריד את נדירות הפוקימונים המוזהבים שניתן למצוא בשדה) לאחר שנכנסנו לפרופורציות וכאשר אנו לוקחים בחשבון שייתכן כי המון פיצ'רים שקיימים בליגה כעת ברוב הסיכויים לא היו עוברים בהצעות ייעול מפני ש"לא מצליחים לדמיין מה זה יעשה" מפני שחוששים משינויים, ניתן לנמק מדוע הצעה זו ועוד המון צריכות להתקבל. אם ייעול הכוונה להקל ולתגמל שחקן - אז ברור לגמרי מדוע כדאי להוסיף את ההצעה הזו, היא מקנה לשחקן תגמול עבור כל מספר קרבות ובכך המשחק מונע אכזבה של שחקן אם יצא שכל היום הוא שיחק ולא קיבל תגמול משמעותי. אם ייעול הוא רווחיות המשחק - אז הצעה זו תקדם את רווחיות המשחק בכך שתשאיר שחקנים במשחק למשך זמן רב יותר ובכך יותר שחקנים ישחקו את המשחק משמע יותר רוכשים אופציונאליים במשחק. אם ייעול הוא מתן קושי נוסף למשחק - אז פשוט צריך להוריד פונקציות מהמשחק ולהוריד סיכויים לקבלת חפצים/להעלות מחירים לכל מיני פיצ'רים קיימים. בסופו של דבר ברור שהצעות ייעול יקלו באופן מסויים על חווית המשתמש משתי סיבות ברורות - הראשונה היא כי המשתמשים הם אלו המציעים את ההצעות ובכך הם מנסים לקדם אינטרסים עצמיים. שנית, מפני משמעות המילה ייעול - "הֲבָאָה לִידֵי יְעִילוּת, שִׁפּוּר וְשִׁכְלוּל" לסיכום - כמו כל ההצעות שהצעתי ככל הנראה שגם הצעה זו לא תיכנס/תיכנס באיחור משמעותי בעקבות חילוקי דעות בנושא ייעול ומפני שאנשים מפחדים משינויים. -
14
-
14
-
14
הורדת התראות לתיבות זהב ומפתחות
עוד פעם אני לא מסכים תחשוב שאתה ברצף מטורף ופתאום תיבת זהב עוצרת אותך תחשוב על הביאוס אחרי שעשית איזה 50 קרבות בדקה ברצף טוב
-
-
סטטוסים אחרונים
-
הגרלות
-
הישגים אחרונים