-
מי מחובר 4 כל האנשים כולל: 3 משתמשים , 0 אנונימיים , 1 אורח (צפיה ברשימה המלאה)
-
סטטיסטיקות הפורום
779
סך הכל אשכולות5.7k
סך הכל הודעות -
סטטיסטיקות משתמשים
-
נושאים חדשים
-
פעילות אחרונה
-
7
שיעור חשבון (ערך טבעות)
היו בעיות בחישוב, תקן אותי אם אני טועה. 90 לטבעת התקפה, 3 התקפה = 135 זהב 125 לטבעת מהירות. 125+135=260 בנוסף, לשים טבעת עולה 10 או 25. [10 (מהירות) + 15 (התקפה וחצי) פחות 10 (טבעת אודם) = 15 רווח בזהב.] 260+15=275, זה המחיר המינימלי. [25 (מהירות) + 37.5 (התקפה וחצי) פחות 25 (טבעת אודם) = 37.5 רווח בזהב.] 260+37.5=297.5, זה המחיר המינימלי כשלשים טבעת עולה 25. אם רצית לדבוק בערך מינימלי אז 1 התקפה שווה 45, והמחיר לשימוש בטבעת הוא 10. אתה צריך להחליט לפי אילו ערכים אתה עובד. את הערך היוצא ממחיר זול יותר לשימוש צריך לחשב לפי ההפרש בין המחיר שאתה משלם על שימוש בטבעת אודם למחיר של שימוש בטבעות רגילות כדי להשיג את אותו האפקט. ——————— הערכים ששנינו חישבנו הם הערך של טבעת עבור מישהו שרוצה להשתמש בה, ולכן נכון שהוא ירצה להוריד את המחירים. אבל מה לגבי המוכרים? המחירים מושפעים מאינטרסים של המוכר והקונה. מוגזם לצפות שנחשב את זה, אבל בכל זאת כדאי להזכיר ש... 1. יכול להיות שהמחירים שהבאת, המחירים הבסיסיים שעבדנו איתם, הם תוצאה של ערך הטבעת לאחר שהופחת בגלל מחיר השימוש? 2. יכול להיות שהמחירים עולים בגלל שההיצע של טבעות קטן מהביקוש? 3. יכול להיות שאת מחיר טבעת האודם צריך להוריד כי היא מוסיפה שני סטאטים שונים, כשלא תמיד רוצים את שניהם? 4. יכול להיות שאת מחיר טבעת האודם צריך להעלות, כי בלעדיה אי אפשר להגיע ל5004? קל להגיד שצריך להגיע לפשרה ולעשות חישובים ארוכים, אבל בסופו של דבר יש פה 2 אנשים, ולא רק אדם מול מחשב. יש הרבה דברים שמשפיעים על המחירים, בין אם מדויקים ומחושבים או כאלו שתלויים ברווח אישי וחמדנות. כך שהמחירים תמיד יהיו מעט גמישים, למרות הכל. -
1
ההרפתקה בעמק האפל
אשכול מעניין מאוד, אולי אשתתף אחכ! הייתי ממליץ לפעם הבאה לתת דוגמא משלך ושאתה תתחיל כדי שנדע בערך איך זה אמור לעבוד. המשך כך נשמח לראות ממך עוד אשכולות🙂 -
8
-
17
-
1
ההרפתקה בעמק האפל
כללים למשחק: דמויות: כל שחקן יוצר דמות משלו, כולל שם, גיל, בית (גריפינדור, סלית'רין, רייבנקלו, או הפלפף), וכישורים מיוחדים (כישוף, פוטנציאל ליכולת מיוחדת, וכו'). כתיבה: השחקנים צריכים לכתוב בתגובה למשחק, במינימום של 5 משפטים, כולל תיאורים ומחשבות של הדמות שלהם. כתיבה חופשית: כל שחקן יכול לכתוב תגובות מתי שהוא רוצה. אין צורך בהמתנה לתור. עם זאת, על השחקנים לוודא שהתגובות שלהם לא יפריעו או ישנו את הסיפור הנוכחי בצורה קיצונית. תיאום: בכל פעם ששחקן רוצה להתייחס לדמות של שחקן אחר או לאירוע משמעותי, עליו לציין את השם של השחקן השני ולוודא שהשחקן השני מעודכן על כך.עם השיטה הזו, השחקנים יכולים להיות יותר יצירתיים ולהגיב לסיטואציות בזמן אמת, מה שיכול להוסיף לתחושת האקשן וההתרגשות במשחק! העצמת הסיפור: שחקנים יכולים להוסיף סצנות מוקדמות או מאוחרות כדי להרחיב את הסיפור, כל עוד הם שומרים על הקשר עם האירועים המרכזיים שהתרחשו עד כה. סיכומים תקופתיים: מדי פעם יהיה סיכום קצר של מה שקרה כדי לשמור על ערנות של השחקנים הנחיות למבנה: כדי לשמור על סדר, ניתן להמליץ על מבנה תגובה כולל: תיאור המצב הנוכחי מחשבות או רגשות של הדמות פעולה או תגובה לדמויות אחרות. הצבעות על אירועים: אם יש צורך להחליט על כיוון מסוים בסיפור (כמו קרב או חיפוש), ניתן לקיים הצבעות כדי לקבוע את הכיוון הבא. סיפור: כל שחקן יכול להוסיף רעיונות לסיפור, אבל יש לשמור על רצף הגיוני וקונסיסטנטי. אם יש חילוקי דעות, אפשר לקיים הצבעה בפורום. אינטראקציה: כל שחקן יכול לקיים אינטראקציה עם דמויות אחרות, לגייס חברים, להילחם באויבים, או לפתור חידות. אובייקטים וכישופים: כל שחקן יכול להמציא כישופים ואובייקטים, אך יש לוודא שהם לא יוצאים מגבולות ההגיון של עולם הארי פוטר. סיום: המשחק יסתיים כאשר השחקנים כולם יחליטו על כך או כאשר יושג יעד מרכזי ומסכם בסיפור. נ''ב: ניתן לפרוש באמצע אך כדי לפרוש צריך מחליף ברצון שהמשחק יצליח מי שרוצה יכול להתחיל
-
-
סטטוסים אחרונים
-
הגרלות
-
הישגים אחרונים