-
נושאים חדשים
-
פעילות אחרונה
-
5
הצעת ייעול - "pity"
ראשית, כשמציעים הצעה הנוגעת לכלכלת המשחק צריך להסתכל על המאקרו ולא על המיקרו, ההצעה אומנם נראית טוב על הנייר אך תפגע בערך החפצים ללא תלות בהקלת הקושי להתקדם לשחקן הממוצע. נתחיל עם הטענה הראשונה, במידה ויש צורך לשנות את הסיכויים למצוא חפצים אני מאמין שיעשו זאת ובנוסף לכך, במידה ויש ימים שלא מצאת חפץ ב1500 קרבות(לפי דוגמתך) אז יש ימים שאתה תמצא 2 טבעות ב500 קרבות, בסופו של דבר השיטה הכי יעילה להעריך את כמות החפצים שמשתמש יקבל בX קרבות היא באמצעות הסתברות וסיכויים. שנית, אפשרויות כמו בית הרבייה והזהבת פוקימונים הן תורמות לכלכלת המשחק מכיוון שהן "מוחקות" זהב וכסף לשחקן(כלומר הזהב והכסף נעלמים ולא עוברים בין שחקנים, מה שמשאיר אותם בשוק), למה זה טוב? במידה ושחקנים יהיו עם הרבה זהב המחירים יעלו ולפי דעתי צריך לבצע עוד מהלכים התומכים במחיקת זהב וכסף לשחקנים בניגוד להצעה. לסיכום, לדעתי, לא בכל הזדמנות שאפשר להקל על השחקן כדאי לעשות זאת אלא למצוא את האיזון, כרגע לפי דעתי אני מנוגד לבסיס הרעיוני בהצעה ולכן אני נגד. חשוב לציין שטוב לראות שאתה מציע רעיונות והצעות איך לשפר את המשחק ותמיד טוב לשאוף לשינוי, גם לטובה וגם לרעה מכיוון שככה אנו משפרים את המשחק ואף את עצמנו. -
5
הצעת ייעול - "pity"
אני לא חושב שמה שהוא קיבל בעבר אמור להשפיע על רצף הקרבות העתידי שלו, אם הוא קיבל פרס במדד הקרבות אז המדד יתאפס וזו הסיבה שזה מאוזן. הייתי מסכים איתך אם בנוסף לחפץ שמצא המדד לא מתאפס. תודה רבה לך על התגובה וכמובן שאתה מוזמן להביע את דעתך אם היא נגד 🙂 -
2
הצעת ייעול - המסע הקטן
נקודה חשובה העלת, אם אני צריך לחשוב איך לאזן את זה הייתי נותן ייתרון למתחילים ומתגמל בפרסים קטנים שיעזרו להם להתקדם בהתחלה. מסכים איתך, לתכנת דבר כזה יהיה קשה אבל כפי שאמרת בתור תוספת חד פעמית זה יכול להיות נחמד. -
5
הצעת ייעול - "pity"
לא אמרתי שזה לא הוגן שמישהו יקבל הרבה בקרבות שדה אמרתי למה שמי שקיבל כבר מלא דברים ורק עכשיו לא מקבל אז יקבל עוד חפצים כי עכשיו הוא לא קיבל כלום -
2
הצעת ייעול - המסע הקטן
על מה יתבסס הכוח של היריבים שתפגוש? אם הם מותאמים לשחקנים מתקדמים במסע, אז זה סתם להוסיף פרסים לשחקנים חזקים ממילא כשלאחרים אין סיכוי. אם הם חלשים אז הם לא שונים מקרבות מאמנים... בתור התחלה באן על נכחדים אולי אגדיים, או לשים קאפ של עוצמה בפורמט, כי הם יוצרים פער גדול מדי בין אליטה של שחקנים לבין השאר. דבר שני, אלמנט אסטרטגי, או לפחות אלמנט מאזן: לתת יתרון ברור לפוקימונים מסוימים שונים כל פעם, אולי אפילו בונוס נקודות על שימוש בהם אם יהיה דירוג לפי ניקוד. זה יכול לעודד לאימון של פוקימונים שבדרך כלל לא מקבלים יחס, וגם לשינוי בתוצאות התחרות בין שחקנים במקום שאותם השחקנים ינצחו בכל פעם. באופן כללי ההצעה נשמעת כמו תוספת נחמדה או איוונט יותר מאשר שיפור נחוץ למשחק.- 1
-
-
סטטוסים אחרונים
-
הגרלות
-
הישגים אחרונים