-
מי מחובר 29 כל האנשים כולל: 10 משתמשים , 0 אנונימיים , 19 אורחים (צפיה ברשימה המלאה)
-
סטטיסטיקות הפורום
989
סך הכל אשכולות8.2k
סך הכל הודעות -
סטטיסטיקות משתמשים
-
נושאים חדשים
-
פעילות אחרונה
-
26
דיון המצב והאווירה במשחק - מזווית הראייה של השחקנים
תודה רבה על המענה וההסבר, אשמח לענות על הנקודות בנפרד: 1. שאיפה מדהימה, מאוד מעריך את זה בתור מתכנת, פתחתי בעצמי מספר אשכולות ופניתי לצוות עם תיעודים ב console ותמונות שיעזרו למצוא את מקור הבעיות, אם יש משהו אחר שאוכל לעשות מעבר לכך אני אשמח סרטון זה קצת יותר בעיה כי זה דורש להקליט את המסכים בשותף, לחתוך בחלק של הבאג, ודורש התעסקות וזמן מעל הזמן הסביר של דיווח באג אז אני פחות חושב שזה אופציה רלוונטית, עם כל הפלוסים שהיא תוכל לתת.. 2. אני לא חושב שאני ושאר השחקנים מסכימים, מי שמקיע לא מקבל תגמול הולם מאוד, הוא כן מקבל תגמול אבל לא ביחס סביר. הדוגמה הכי פשוטה - שחקן שחורש 15 אלף קרבות בזמן איוונט (לפי חישוב של כ30 קרבות בדקה רצוף ללא הפסקות יוצא כ8 שעות משחק כל יום) יגיע אחרי חודש באיוונט לפרס בשווי של כ3-4 אלף זהב בהערכה גסה (שווי תיבת טיטניום/נכחד טוב). לעומת זאת בלי איוונט, עם אותו קרבות, הוא יקבל בזמן הזה משקים+טבעות+מטבעות, דברים בשווי של מעל 15 אלף זהב פחות או יותר (כל זה לפי נתונים שלי שאספתי, ברור לי שהם לא מדוייקים אבל זה הערכה גסה בסדר גודל סביר לדעתי) כלומר אם מסתכלים על זה בצורה מחושבת ומתמטית, שחקן שמשקיע "משרה מלאה" חודש בזמן איוונט, יתקדם בקצב של 26% יותר מהר בחודש הזה של האיוונט אם זה סביר או לא זה כבר שאלה אחרת, אבל זה רחוק מלהיות לא פורפורציונלי. צריך לחשוב על זה מהכיוון מחשבה הזה לדעתי באותו נקודה - יש עוד דבר חשוב מאוד להעלות - באיוונט חנות הנוכחי לדוגמה, רק הפרסים עם שווה בועות של מעל 200 הם ביחס בועות לתמורה גבוהה (מעל כ5-6 זהב) ולכן כל השחקנים שלא הגיעו ל 200 בועות יסתפקו בלמכור אותם או בפרס פחות סביר, ככה שזה יותר מ26אחוז למספר נמוך יותר 3.כשמציעים דברים שעוזרים רק לחדשים, יש את הטענה שזה בא לרעת הוותיקים שהשקיעו המון זמן וכסף, ולכן ההצעות צריכות להתחשב גם בהם, אין בעיה שזה יעזור גם לוותיקים, במידה והם עדיין משקיעים - זכותם להתקדם עוד יותר. אבל מההיכרות שלי בליגה, רוב הוותיקים די שחוקים או שבכלל פרשו, בעוד שהחדשים מלאי מוטיבציה לחרוש יותר ולאורך זמן, לכן פעולות כאלה שמשפרות רוחבית את כולם מאוד רלוונטיות -
26
דיון המצב והאווירה במשחק - מזווית הראייה של השחקנים
זה היה דוגמא, אבל נגיד בועה אחת שווה 10 שתהיה במכירה נכון? אז 300 זהב בשביל אבן חלום? אבל זה לא הפואנטה, אני מתכוון שצריך לקחת את מחירי השוק ומהם לעשות מחירים לנכחדים, לא רק להכפיל ולעלות תסיכויים -
26
דיון המצב והאווירה במשחק - מזווית הראייה של השחקנים
קונים כזאתי ב10 מה? מה ההשוואה? -
26
דיון המצב והאווירה במשחק - מזווית הראייה של השחקנים
בתכלס אתה צודק, אבל העלאת סיכויים לא תמיד מורגשת, ואם מתחיל יכנס ויראה כמות כזו כדי להשיג משהו, בוא- 30 בועות בשביל אבן חלום? קונים כזאתי ב10 כבר, זה מחיר מוגזם לדעתי לעשות הכל כפול, לדעתי היה צריך לחשב ולראות מה המחירים ולעשות מחירים חדשים, לעלות הכל בכפול זה סתם ללא חשיבה לדעתי וסתם לזרוק כדי שיעלו המחירים. עם זה אני מסכים לגמרי, החפצים עלו בסיכויים המון, ולא כל אחד צריך להגיע לנכחד. -
26
דיון המצב והאווירה במשחק - מזווית הראייה של השחקנים
אני מסכים איתך שבסופו של דבר כל אחד עושה העדפות, לא כולם מוציאים נכחד מכל איוונט. זה בהחלט דורש השקעה גדולה. בשנים האחרונות אנחנו משתדלים לעשות גם איוונטים שהם לא רק חרישה, למשל איוונט הדרקון- שדומה לליג פאס (השלמת משימות). גם באיוונטים שכן כוללים חרישה, יש צדדים שמאפשרים גם לאחרים להשתתף, למשל סחר בחפצי האיוונט- מאפשר לשחקן שלא חרש, לקנות מאחרים שחרשו את חפצי האיוונט שלהם. לגבי סיכויי החפצים שטענת שירדו בשנה האחרונה, אתה אומר דברים חסרי בסיס לחלוטין. אתה מוזמן לעבור על העדכונים שבשרת הדיסקורד (אם כי יש הרבה, ויהיה לך קשה למצוא), אך אם כבר, העלינו סיכויים לרבים מן החפצים. כן היו התאמות ואיזונים שכללו גם הורדות, אך לא בצורה דרסטית.
-
-
סטטוסים אחרונים
-
חולה עליך מנש, תודה על התמיכה באשכול הצעה שלי🙏 התרגשתי ממש ששמת לי שווה
-
-
הגרלות
-
הישגים אחרונים